„Дехто йде до переможного кінця – до смерті”

Соціальні мережі

На першому місці стоїть соц. мережа “Facebook” — у ньому зареєстровано більше 200-т мільйонів користувачів. Ця мережа поширена у всьому світі.

На другому місці стоїть соц. мережа “В контакте” — у ньому зареєстровано більше 70-ти мільйонів користувачів. Ця мережа поширена в Україні і Росії найбільше.

На третьому місці стоїть соц. мережа “Однокласники” – у ньому зареєстровано більше 50-ти мільйонів користувачів. Ця мережа поширена в Росії найбільше.

І тих мереж до дідькової матері розмножилося в неті, і продовжують плодитися далі.

Особисто я зареєстрована в таких мережах як : В контакте, Facebook і My space. Соціальну мережу Однокласники не люблю, тому що : по-перше — за неї треба платити щоб зареєструватися, по-друге — це все непотріб, по-третє — ну от що мені з того?

В контакте я давно вже не сиджу, а як і сиджу то просто щоб перевірити повідомлення, або зв’язатися, коли потрібно, з кимось. Хтось говорить що соц. мережі затягують і ти тільки сидиш там і сидиш, і гіпнотизуєш свій монітор. Але це все брехня! Це від людини залежить як довго вона там сидить і що робить. От коли я тільки зареєструвалась В контакте, то я майже з нього не вилазила, а зараз він мені так остогид, що мені не хочеться туди навіть заходити, і дивитися на цих так званих “друзів” німих. От пододавалося і мовчить! Це так харить, що просто жах. Згодом все це набридає, і ти задаєшся питаннями : Навіщо я тут сиджу?, Я просрав стільки часу, сидячи без діла в мережі, Мені вже набридло! І ти вже мало не матюкаєш ті мережі, ти вже готовий видалити свій акаунт і все, але ти цього не робиш, ти просто не заходиш туди часто, і тобі стає смішно з того що було давніше, коли ти вперше зареєструвався в цій, чи іншій мережусі.

Facebook — він кращий ніж Вконтакте, тим що : по-перше — тебе ніхто тут не знає, по-друге — ти можеш знайти друзів з інших країн світу. Але знову ж таки все це набридне як Контакт. Я зареєструвалася у Faceboo-ці, і мені було цікаво що буде далі…а далі, ой повалила масса арабського, єгипетського населення в друзі. І то всі араби, всі з Єгипту і т. д. Це трохи починає підхарювати, не зразу, а вже згодом. І ти починаєш розуміти, ну от що з того? Ну я поговорив там з якимось мусульманином, здружився з ним, і вроді би вже про все поговорили і далі немає про що чесати язиком. І тобі вже здають нерви, подолучалися ще якісь “німі” єгиптяни — от долучилося і сидить тупо в чаті і ніфіга не говорить! От кому таке треба? Таких зразу я навіки вічні видаляю з мого списку друзів і поновлюю ними блок лист. Ще Facebook корисний тим, що там є багато офіційних сайтів різних гуртів. Можна знати коли вийде новий альбом улюбленої групи і таке інше. І що саме прикольне – то це те, що музичні гурти сидять там власною персоною!

My space — а ця мережуха корисна тим, що там є навалом різної музики і можна її качати. Це великий плюс. А от там в мене друзів нуль.

Цей список можна продовжувати і продовжувати. Але загалом — все це сміття, і пусте забивання баків тими всіма мережами. Можна зайнятися чимось корисним, ніж постійно втикати в свій комп і чекати чи хтось напише чи ні. Можна наприклад скласти якусь музичну композицію, це те що я постараюся зробити найближчим часом. Це в 100 раз цікавіше за тупе сидження в соціалках.

Напишіть відгук

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.