„Дехто йде до переможного кінця – до смерті”

Жіночі та чоловічі голоси

Існують групи жіночих та чоловічих голосів:

1-жіночих: сопрано, меццо-сопрано, контральто.

2-чоловічих: тенор, баритон, бас.

Є також і група дитячих голосів, які, здебільшого, використовуються у хорах.

Кожен з основних жіночих і чоловічих голосів може бути двох різновидів:

1-ліричний та

2-драматичний.

Сопрано має ще один різновид — сопрано колоратурне.

Бас також дає особливий різновид, так звану “октаву”.

Співочі голоси можуть бути й мішані: лірико-драматичні, лірико-колоратурне сопрано.

Жіночі голоси:

Кожен жіночий голос розподіляється на три регістри:

1-грудний (нижній)

2-середній (медіум)

3-головний (фальцет)

Колоратурне сопрано — гарний, ніжний, гнучкий голос, рухливий.

Ліричне сопрано — м’який, світлий, теплий голос.

Драматичне сопрано — велика, сила звучання на всьому діапазоні, яскраве, міцне, рухливе, проте дещо важкувате.

Меццо-сопрано — середній сопрановий голос, який має глибокий та повний звук майже у всьому об’ємі.

Контральто — найнижчий жіночий голос, який має густий, соковитий тембр, та яскраву силу звуку.

Чоловічі голоси:

Мають два регістри:

1-грудний (нижній)

2-мішаний (верхній)

Ліричний тенор — м’який, рухливий голос з рівномірним звучанням у всьому об’ємі, і легкий і ніжний.

Драматичний тенор — велика сила і широта звучання, виразний яскравий тембр, менш рухливий.

Баритон — за своїм тембром належить до групи басів. Разом з тим відрізняється від них вищим звуковим об’ємом, в якому є звуки навіть тенорових тембрів.

Існує два типи баритонів:

1-ліричний

2-драматичний, що відрізняються силою звучання і тембром.

Бас — глибокий у нижньому регістрі та міцний, сильний у верхньому.

Розрізняють баси:

1-кантанте (високий, співучий)

2-центральний

3-бас-профундо (дуже низький)

Тенор-альтіно, тенор-сопрано — найвищі чоловічі голоси.

Фальцет — один з регістрів чоловічого співацького голосу.

При фальцетному співі голосові зв’язки змикаються не повністю, тому фальцет звучить слабо, штучно.

Теситура — висотне положення звуку музичного твору і діапазону співацького голосу або музичного інструменту.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s