„Дехто йде до переможного кінця – до смерті”

Привиди

Я давно цікавлюся паранормальними явищами, хоча і не доводилося мені натикатися на них. Я чула дуже багато історій про привидів і НЛО, і одна мене дуже вразила. Ця історія була про “Ляльку-привида”, я думаю що ви її вже давно чули і читали і знаєте. Ця історія про дівчинку, якій батько подарував ляльку, яка ще збереглася з давніх давен. І дівчинка спала з цією лялькою, і лялька поверталась до її лиця постійно головою. Потім дівчинка переставила цю ляльку в куток своєї кімнати, і серед ночі, прокинувшись, вона побачила, що лялька знову біля неї лежить і дивиться на її лице своїми голубими очима. Дівчинка з переляку закричала, і на її крик прибіг батько, він забрав ляльку. Зранку, коли дівчинка прокинулася, то побачила жахливу картину: батько лежав на підлозі мертвий, і біля нього лялька. Вона з переляку взяла цю чортову ляльку і викинула через вікно, але потім хотіла її знищити, але коли дівчинка виглянула через вікно, ляльки вже не було.

Я незнаю, можливо це вигадка, але все ж таки вражає.

Скажу чесно, що передивившись всі відео про привидів – це відео видалось найправдоподібніше, хоча за останній фрагмент і ще деякі я не можу сказати, можливо це монтаж.  Але факти є! Мені ставало ллячно, коли я дивилася це відео.—>


Привиди існують. Ми і є ті ж привиди, тільки ми є в своєму тілі і боїмося виходить, що себе самих, смішно звучить, чи не так? =)

Але звідки ж ці привиди? Чого вони блукають між нами? Для прикладу, може бути так, що людина створить собі примару, і боїться її. І це буде її власний привид. А загалом, привиди, тобто духи померлих, або ще чогось, існують, і ніякої шкоди для нас не роблять, і ми можемо їх побачити. Але чому вони тут – невідомо.

Ось фотографія здається 2-ох привидів: 1-ший по лівому боці від хлопця,(ніби-то на дереві), а 2-гий за хлопцем, (жодного фотошопу нема, це дійсно знято). —>

Зрештою, все що загадкове – те цікаве!

10 responses

  1. Вася

    Мені здається що на фото 2обличчя та 1 силует..

    05.09.2010 о 20:24

  2. Рома

    і правда, якось моторошно.

    03.05.2011 о 15:09

  3. Serghiy

    впевнений половину фільму -монтаж!!

    15.06.2011 о 19:41

  4. О, тепер в кожному галузі шукатиму силуети) Які ще можуть бути варіанти, “привиди” – привиділось.

    22.11.2011 о 18:52

  5. Луна

    Ага привиделось, а що як їх я бачу кожен день ( я в здоровом глузді). І взагалі привиди це неупокоїні душі людей…

    29.04.2013 о 11:01

  6. Я бачу привидів без камер. Але був такий випадок,який змуси мене сюди написати. Це жах. Уявіть дух висмоктав всі сили з мене тай ще намагався вдушити і поцілувати. Я так і не зрозумміла. Я вирвалась від нього. Що ж це б могло означати? Чого він хоче?

    08.03.2014 о 19:09

    • Може це вам здалося? Самонавіювання, наприклад… Розкажіть більш детально, якщо можете.

      08.03.2014 о 23:20

Залишити відповідь

