„Дехто йде до переможного кінця – до смерті”

Світло із темряви (Частина – 3)

Акіяма зайшов в фортецю. Він йшов по темному коридорі. Його шлях ледь освітлювали свічки. Раптом хлопець побачив тюремну камеру… де плакала дівчина.

Акіяма скоро побіг туди, кажучи:

-”Юкі… це ти!!! Юкі!!!”

-”Акіяма…біжи!!! Вони готують для тебе пастку!” –

сказала стурбованим голосом Юкі.

-”Я нікуди не піду! Я прийшов по тебе! Я тебе тут не залишу саму…ми втечемо, ось побачиш!”.

Акіяма почав витягувати її з в’язниці. Він дістав ніж і намагався взломати замок…

-”Так так! Ще трошки…Є! Я зробив це! Юкі, ми вільні! Скоро! Треба тікати!” – сказав Акіяма.

Вони побігли по коридору, – ”Я вже бачу світло…ми скоро виберемось”- сказав хлопець.

І раптом, над головою Акіями прогримів страшенний гуркіт, – це була пастка. На Юкі, зі швидкістю вітру летів меч…Дівчина не могла зрушити з місця, вона дивилася як до неї, з величезною швидкістю наближалася велика залізяка. Акіяма скоро відштовхнув її, і вона впала. Дівчина прокинулась, і була шокована. Біля неї лежав Акіяма, він був весь у крові і дуже важко дихав. Цей меч пройшов крізь нього. Юкі швидко взяла його до себе, вона сиділа, дивлячись на нього, всього у крові і нестерпно кричала, ридала, у всьому звинувачувала себе.

Я дурепа!, як я могла?…я знову…” – ридала притуливши голову Акіями до себе.

На лице хлопця покотилася гірка сльоза дівчини, – він опритомнів.

Юкі…” – прошепотів він. “Зі мною все нормально, цей меч не пошкодив життєво важливих органів — все добре.” Дівчина дуже зраділа — вона допомогла піднятися на ноги Акіямі, але йому стало погано, він почав кашляти кров’ю, і впав. Їх двох обступила армія зі знаком “Нел”, і командир цієї армії сказав до дівчини: – “Ми вилікуємо Акіяму, тому що він мені потрібен живий…покищо, а щодо тебе — ти тут лишня, дівчисько.”

Акіяма лежав на підлозі, і було таке враження, що він мертвий. Командир наказав кинути дівчину в тюремну камеру, і сьогодні опівночі – вбити її. Юкі все це слухала, але їй було байдуже до всього, що з нею сьогодні зроблять. Вона подивилася на Акіяму, і сказала: – “Пробач мені за все, це все через мене, і я заслуговую смерті, прощавай!”,(по її білому личку покотилися сльози), і її повели у камеру, дівчина навіть не чинила опору, вона слухняно йшла за армійцем.

Командир забрав Акіяму в лабораторію, тому що тільки там його могли вилікувати.

Хлопець лежав на великому ліжку, і на ньому були різні трубки з рідиною, лікар зробив йому укол у вену, і сказав до командира: -”Я думаю що через три години він опритомніє і зможе говорити, сер.”

Добре — це чудово!” – із задоволенням промовив він, і покинув лабораторію.

Юкі сиділа в кутку камери, і згадувала що сталося цього пекельного дня, вона прокручувала в своїй голові всі події…і звинувачувала у всьому себе. Вже було опів на 11-ту годину.

Скоро прийде мій кінець” – сказала, плачучи, дівчина.

А тим часом, командир зайшов в лабораторію до Акіями, і подумки каже: -”Ну, чого ж ти не прокидаєшся, хлопче…” – далі в лабораторію входить армієць і питає командира: -”Сьогодні опівночі ви наказали вбити дівчину, як саме це зробити?” Командир наказує йому вивести її на вулицю, і встромити меч в серце Юкі. Армієць із командиром виходять з лабораторії, де лежить хлопець.

Акіяма розплющує очі, він занепокоєний тим що почув. Він говорить: -”Опівночі? – ще залишилося 15 хвилин до півночі…я мушу її врятувати.” Він встає з ліжка, і знесилений падає на землю, його болить рана, але він все одно намагається підвестися на ноги і йти. Хлопець дійшов до дверей, і вийшов на коридор прямуючи туди, де схована Юкі…Він почув шум двох солдатів позаду нього, і сховався за стіною.

Акіяма прямує далі по коридору, який освітлюється свічками, кожен його наступний крок стає тяжчим, але він знаходить в собі сили йти в перед і не здаватися, він відчув що тепер не один на цьому світі…

Акіяма дійшов до камери, де сиділа Юкі. Вже без 10-ти хвилин північ.

Їхня істрія продовжується…

Залишити відповідь

