„Дехто йде до переможного кінця – до смерті”

Світло із темряви (Частина – 4)

Хлопець тихенько покликав дівчину:

Юкі…ходи сюди, я тебе витягну…”

Акіяма!” – крикнула дівчина. “Чому ти тут?, Ти маєш тікати, але ти знесилений, будь ласка — йди…без мене.” “Немає часу на пусті балачки — я прийшов по тебе Юкі, тому що я чув, коли лежав в лабораторії, розмову командира з його прибічником — тебе хочуть вбити сьогодні опівночі, а вже без трьох хвилин північ…, ходімо вже…” – сказав Акіяма, і взломав замок в дверях ножем.

Вони скоро побігли до виходу, армії не було, вони були на банкеті.

Хахахаха…ой вже північ, хіба не пора вбити дівчину, сер?” – сказав армієць. А командир відповідає: “Хахаха я вже і забув, займися цим зараз, добре?”

Так, я вже йду.” – сказав армієць, і пішов до камери, де мала би бути Юкі.

Акіяма вбив охорону фортеці, і вони вибралися на вулицю.

Армієць побачив що дівчини нема, і замок взломаний, він зразу ж прибіг до командира і сказав це, а командир викрикнув: – “Що!!!???, а де Нел?, він досі в лабораторії?!”. “Ні, його немає, вони втекли…“ – сказав армієць. – ”Чорт забирай!” – закричав командир! “Ну нічого, далеко вони не могли зайти, бо Нел сильно поранений, розпочнемо пошуки рано вранці.”

Акіяма і Юкі сидять біля багаття в печері… “Ми зробили це Юкі, зробили”. – сказав радісно хлопець.

Так”. – засміялась дівчина.

І раптом він відчув сильний біль у правому боці…це була його рана, вона почала кровоточити. “Акіяма!” – скрикнула Юкі.

Це знову, знову кров, знову біль, я не можу цього терпіти…” – простогнав хлопець. Юкі не могла на це дивитися, їй було боляче від цього, бо це вона винна. Дівчина сказала хлопцю лягти. “Я тобі допоможу Акіяма, я дещо знаю в медицині.”

Вона розірвала сорочку, яка була на ньому, і промила рану водою, і приклала лікувальне листя, яке знайшла неподалік, і перев’язала його.

Тепер все буде добре Акіяма, рана не кровоточить…”

Хлопець задивився на дівчину, і сказав: -”Ти теж допомогла мені, тепер я виживу, я це знаю, я знаю для чого я на цьому світі, я живу для тебе Юкі…для тебе…” Юкі сиділа біля нього і дивилася в його зелені пронизливі очі…, Акіяма припіднявся, і вони, двоє, були лицем до лиця, Юкі почервоніла від неочікуваності розвитку подій. Акіяма закрив їй рота своєю рукою, і сказав: -”Тссс…за тобою хтось є…, не рухайся бо злякаєш…”, він зловив велику змію, яка повзла у бік дівчини. Юкі злякано дивилася на це…”Не бійся, вона тобі вже нічого не зробить, я її вбив.” – промовив хлопець. Дівчина полегшено зітхнула. “Ти дуже гарна, Юкі” – сказав Акіяма, і простягнув руку до її лиця… “Твоє волосся темного кольору, як ніч, я радий що ми зустрілися за таких дивних обставин вперше, і ще…”

Юкі промовила: – ”Я також рада…я тебе весь час пам’ятала, Акіяма.” Хлопець приблизився ближче до дівчини, взяв її за руку, але Юкі не могла втриматися бо не було за що зачепитися в печері, і впала на землю, він схилився над нею, і вона відчувала його подих, що він все ближче і ближче. Акіяма поцілував Юкі, це був м’який і ніжний поцілунок…

Я люблю тебе Юкі” – сказав він, і поклав свою руку їй на плече, її червона блузка впала з неї, Юкі була перед ним наполовину без одягу — тільки в топі, і в шортах, вони обоє лежали і цілувалися, їм було добре і легко на душі. Потім вони заснули…

Ніч поступово минала, вже було видно як місяць і сонце зустрілися в небі, все засяяло в променях, все забуяло свіжістю дерев, і поривами вітру.

Тобі вже краще Акіяма?” – запитала його Юкі. “Так, біль наче минув, це завдяки тобі…Дякую…Юкі…” – промовив він. Юкі засміялася. Акіяма каже: “Ми повинні йти все далі і далі Юкі, тому що за нами пошлють армію, повір мені, я їх знаю…, тому ми вже вирушаємо.”

Юкі і Акіяма пішли в гори. Вони повинні дістатися найвищої гори Фудзі, яка сягає 3.700 метрів.

Їхня історія продовжується…

Залишити відповідь

