„Дехто йде до переможного кінця – до смерті”

Fucking life!

Так……іноді так хочеться послати увесь світ нах*й, і своїх рідних також, бо вони тільки качають свої права і не дають жити, нема жодної події якої б не було без так званої “рідні”!

Блять! Доки ж це буде? Треба свободи! Свободи!

Вони навіть не здогадуються що вони не допомагають, а тільки шкодять! Я ненавиджу коли мене харять різноманітною херньою, типу: “Шо ти розумієш, дитино! – я ж стара, (я додам одне словечко курва), і я прожила більше за тебе, і я хочу тобі допомогти, тому слухайся мене, бо погано буде!”. Думаю я не одна хто чує такі слова від ГРЬОБАНОЇ СІМЕЙКИ.

Я хотіла покинути цей світ життя, просто здохнути, і таким чином втекти від проблем…і від йобаного дому. Рідні тільки породжують ненависть до себе, своєю поведінкою, так сказати, що вони жили і знають більше про життя, але насправді ніхера вони не знають! Зараз інший час, інші люди, інші діти, а старіки живуть минулим! І все!

Нехай би жили, але не отруювали життя іншим! Але нема багато таких нормальних стариків, щоб не труїли молоде покоління!

Залишається один варіант – чекати поки воно піде в землю! Але не дозводяйте їм витирати об себе ноги!

Можливо я жорстока, але в теперішньому житті немає телячих ніжностей!!!

Залишити відповідь

