„Дехто йде до переможного кінця – до смерті”

Субкультури

Субкультури…(для мене) це вираження серед натовпу людей. ну що про них розказувати? До різних субкультур відносяться люди, які знайшли себе в цьому. Тобто їм комфортно і їм це подобається. Металісти, готи, панки, емо — це все одні і ті ж люди, тільки вдягаються вони не так як всі. Чому? Та тому що вони хочуть самовиразитися серед сірої маси люду.

Мені субкультури подобаються, хоч я і не належала до жодної з них, але це можна виправити)) навіть якщо я ношу стіли, то це аж ніяк не значить шо я страшна металюга чи ще хтось. (Я не вважаю металістів страшними – вони класні!)

Просто мені це подобається, гади – взуття на всі пори року, і це круто! Ну і звичайно комусь копняка можна боляче дати залізним носом.)

Ааа…моє добро!↑↑↑))

Залишити відповідь

