„Дехто йде до переможного кінця – до смерті”

Як проколоти ніс самостійно? (Пірсинг носа)

rhjfffff777.1small2de

Розкажу як я проколювала собі ніс, в домашніх умовах і навіть два рази. Поясню чому, бо перший раз я зняла і дирка заросла…а потім пожаліла і давай ще раз бити дірку.))

Раджу тим хто боїться сильно болю, не робити цього, тому що цей пірсинг трішки болючіший ніж прокол вух, і ще й шкіра тверда, як на мене.

Так от, перше що вам потрібно це:

звичайна голка, якою ви зашиваєте що-небуть,

перекис водню

спирт

вата

і сила волі щоб довести діло до кінця)

Проспиртовуємо голку і бік носа, робимо позначку де ви хотіли б проколювати, і вперед.

Так само як і в пірсингу вух, тим же способом пропихаєте голку, звичайно течуть соплі,і з одного ока можуть литися сльози і на фінальному етапі проколювання голка має виднітися всередині носа, тоді ви успішно його прокололи, потім витягніть голку і ще раз запхайте щоб пробити тунель, це буде трохи боляче, і важко проходитиме голка, але все ж спробуйте потерпіти. У мене крові взагалі не було коли я проколола ніс. Потім я вставила сережку зі срібла чи медичного металу, знову ж таки вона важко залізала, так як дирка свіжа і тканини всередині носа перекривають тунель, знову ж таки треба трохи потерпіти щоб пролізла сережка до кінця.

Потім заливаєте перекисом водню, промиваєте все, витираєте сльозу з ока, і все!

5 днів кульчик краще не знімати, а далі через місяць можете міняти, прокол буде заживати, треба промивати постійно перекисом, і очищати від бруду. В загальному пірсинг носа заживає за 3-6 місяців. У мене, через місяць після проколу ще досі дірка болить, але міняти сережки вже можу. А за пів року 100% загоїться.

Якщо виникли якісь запитання – питайте. Я з радістю відповім.🙂

Залишити відповідь

